måndag 5 mars 2012

Ta det luuuuugnt, ta en Toyyyy...

Hai gaiz! :3
Okey, snabbt inlägg har inte så mycket tid på mig.. och inte mycket att skriva.....
Awesome day idag med Maja :D Har varit ute typ hela tiden:
Vi gick som vanligt ner till ICA och köpte grejs, sen gick vi och satte oss i snön (ja, ofc vi hade överdrags-byxor på oss) och åt det vi köpte medans vi pratade å sånnnttt :3 Sen gick vi tillbaks till ICA och köpte typ godis (a) Sen gick vi hem till mig och flummade
Det var min dag c:
Lol som sagt.. hade inte så överdrivet mycket att skriva och lite tid xD
Aja, det var nog inget mer, nu har jag två alternativ om vad jag ska göra, antingen går jag upp till rummet och tråkar sönder framför TVn eller så går jag till TV-kammaren och spelar "Super Mario Sunshine! WOHOO!"
Lol ni kan ju gissa vilket av dom det blir ;)
BYE♥

Inga kommentarer: