söndag 11 mars 2012

Då var det sista dan på lovet då.. aja ska bli kul att träffa alla igen och det är ju bara typ 4veckor eller nå tills nästa lov ;) Sitter just nu och dricker Cola och kollar runt på internet medans Get Scared spelas för fulla muggar på Spotify :D
Idag åt Cissi, Jocke, Neo och Kicki middag här. Blev Paella, som är min typ favoriträtt! :D

Igår kväll var AWESOME! Var med Hanna och såg alla tre Paranormal Activity :D Hon hade inte sett dom så vi satte oss vid datorn och såg 1an sen har jag 2an så vi gick och såg den i TVkammarn, åsså hade vi hyrt 3an så det blev en skitkul kväll! Sen när hon for hem orkade jag inte gå upp till mitt rum så jag hämtade täcke och kudde och la mig i TVkammarn och såg ScoobyDoo sen la jag mig :3
Det värsta är dagen efter man har haft filmkväll då man måste städa upp allt ;P
Och och och ikväll är det nya avsnitt av MTVs bästa program EVER: JERSEY SHORE! :DDDD
Gotta love it ;3<3
Aja ska fortsätta kolla internet nu så vi hörs sen<3 Kram♥

Inga kommentarer: