söndag 18 mars 2012

Lol yeah idk..

HELLOUU GAIIZZZZZZZ!
Sorry för att jag inte har lagt ut nå på ett tag, har liksom inte haft nån lust eller tid :/
AJA lägger ut idag åsså får vi se när nästa inlägg blir, när jag hinner..

Har inte gjort så mycket idag, typ städat rummet och suttit vid datorn och försöker lära mig Minecraft c: Don't you judge me. Och som ni kanske fattar så sitter jag fortfarande vid datorn.
Yeah I FUCKING HATE SUNDAYS, cuz everybody is always so fucking busy on Sundays -.- Så det nog bara att sitta här vid datorn ett tag till, spela lite Zelda(♥) sen se NYA AVSNITT AV JERSEY SHORE :D Ni förstår jag hade fel förra söndan, det var inget nytt avsnitt av Jersey Shore, det var istället Jersey Shore the Reunion (stavning? xD) och IKVÄLL klockan 10, tror jag, är det ett nytt avsnitt :3 LÄNGTAR!!
Nä nu ska jag fortsätta internetta och lyssna på Alesana :3 BYE<3

Inga kommentarer: