söndag 24 juni 2012

:S

Hellouu^^
Har precis sett klart den japanska The Grudge 2. Skitbra men hade gärna sett den med nån istället för att sitta ensam i TV-kammaren och gömma sig under täcket ^^' Såg den amerikanska versionen av 1an igår och den var lite obehagligare än 2an men var tvungen att sitta med täcket/kudden för ansiktet till båda.. Har redan sett 3an när den gick på TV och vad jag vet ska det finnas en 4a så man får väll ta och leta upp den också. Andra kvällen i rad är jag smått rädd för vad som ska finnas runt hörnet, i spegeln, bakom möbler och dörrar och i fönstrerna men det är jag van vid att vara eftersom jag alltid har och kommer alltid älska att se sånna filmer. Det som gör dom obehagligare är nog att jag tror på sånt som spöken, andar, demoner, förbanelser osv.. men det gör ju bara filmerna bättre ;)




Btw, om nån vet nån sida eller nått ställe där man kan köpa serier från Cartoon Network så säg till. Skulle så gärna vilja skaffa Kurage Den Hariga Hunden och Powerpuff Pinglorna på DVD. De har alltid varit mina favorit tecknade program så skulle vara awesome om man hade dom hemma och inte behövde vänta tills de sänds på Tv :P

Nu ska jag nog bara gå till mitt rum och sätta mig framför TVn och dryga sönder så ha en härlig söndagskväll allihopa, Godnatt^^♥

Inga kommentarer: