onsdag 13 juni 2012

Hai^^'

Hej!
Jag kom på att det var jävligt längesen jag skrev ett inlägg här så jag bestämde mig för att göra det. Nu är det äntligen SOMMARLOV och jag och kompisarna har tänkt fara ner till stranden och chilla och kanske se film sen, ska bli AWESOME :D
Men har som vanligt inte mycket tid på mig att skriva för vi ska allderles strax cykla dit :P
Idag har jag och Filip varit tillsammans i 7månader och en dag<3 Ska vara med han så mycket som möjligt i sommar! :3
Har börjat göra vlogvideor på min youtube kanal om nån vill se, men det är lite awkward för jag prata engelska och ja... bara awkward... x)
Jag ska verkligen försöka hålla bloggen uppdaterad så mycket som möjligt i sommar. Jag har inte varit så bra på det, så jag ska verkligen försöka! :) Ska även göra nått inlägg då och då där jag lägger ut bilder jag har ritat och tagit =^-^= Men ja... vi höres sen:)
TUTTELUU! :3<3

(random bild på mig)

Inga kommentarer: