torsdag 29 november 2012

ÖNSKELISTA: FILMER & CD

Jag glömde att jag har ju en massa filmer och Cd skivor som jag önskar mig också :P Så jag tänkte visa några^^

THE GRUDGE COLLECTION 1 - 3(har velat ha dom här skitlänge :3) ♥♥♥♥♥ 69:-


Blood On The Dance Floor nyaste Album EVOLUTION ♥♥♥ 269:-



GHOSTBUSTERS 1 - 2 DVD ♥♥♥♥ 119:-


Ska nog se den här till helgen och den värkar vara skitbra!
Så jag antar att jag kommer vilja ha den sen :3 PSYCH 9 DVD 129:-


PIERCE THE VEIL CD "COLLIDE WITH THE SKY" ♥♥149:-


SLEEPING WITH SIRENS ALBUM "LET'S CHEERS TO THIS"♥♥ 199:-


Och SÅKLART "VÄNNER" BOXEN :D
(I WILL LOVE YOU FOREVER IF YOU GIVE ME THIS) 599:-



Och jag önskar mig även Alla Paranormal Activity förutom 2an för den har jag redan^^


Okey, jätte mycket var det ju inte, men det var allt jag kom på när det gäller film och musik :)
KRAAM<3







Inga kommentarer: