söndag 15 april 2012

And now you're knocking on the devils door...

Hellouuu gaiizz!!! :DDD
Har varit lite "off" de senaste dagarna, men ska försöka bli bättre på att lägga in nya inlägg på bloggen oftare..
Har varit ett AWESOME lov! Har varit med kompisar och med Filip så mycket som möjligt! Det enda som suger är att jag fått tandställning :( De första dygnen gjorde det skitont i munnen, men det har blivit bättre för varje dag... ska bli jobbigt i skolan när man måste ta ut den varje gång man ska äta något, och sen sätta in den igen när man ätit klart (måste, nu iallafall, stå vid en spegel när jag ska he in den för den måste ligga precis så den trycker på "vampyrtänderna") men jag vänjer mig nog efter nån dag...
Har färgat på håret mer! Har ingen bild just nu men det kan hända att jag lägger in en senare ;)
Aja det var väll det jag hade tänkt säga..
BYE GAIZ

Inga kommentarer: