söndag 26 februari 2012

HELLOUUUU!!! :3 Jag är rätt så hyper nu så vi får väll se vad som blir skrivet här :D
...............
OKEEEYYYYYYYY jag vet inte vad jag ska skriva så jag ska skriva lite om hur jag och min kompis Maja tänker...

REGNBÅGSFÄRGAD SNÖ OCH ENHÖRNNGAR OCH LILA FLUFFIGA FIGURER SOM HOPPAR RUNT OM NATTEN OCH GER FOLK KLUBBOR OCH ROSA OCH GULA OCH BLÅ RANDIGA BJÖRNAR SOM FLYGER RUNT OCH SJUNGER GLADA SÅNGER OCH GRÖNA APOR SOM SPRINGER RUNT OCH GER FOLK KRAMAR OCH KAN PRATA OCH TURKOSA DRAKAR SOM SPRUTAR GODIIIIIS!!!! OCH REGNBÅGAR SOM MAN KAN GÅ PÅ OCH DÅ KOMMER MAN TILL FLUFF LANDET OCH DÄR ÄR MARKEN GJORD AV SOCKERVADD OCH TRÄDEN ÄR KLUBBOR OCH OCH OCH SOLEN ÄR ROSA OCH HAR TURKOSA HJÄRTGLASÖGOOOOOON!!!! :DDDDDD

Det är vad vi kommer fram till när jag och Maja pratar med varann... AWESOME ELLER HUR?!! :D
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga så istället för att skriva "kram" eller "hej då" så säger jag.....


PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON RAINBOWS!

Inga kommentarer: